Wdrożenia 8 Styczeń 2008
W dniu 20.08.2007 r. podpisano umowę na realizację projektu "Regionalna platforma cyfrowa Powiat Krośnieński - Etap II", która zgodnie ze warunkami przetargu zakończyła się 31.12.2007 r. Projekt obejmował:
- dostawę oraz instalację urządzeń teleinformatycznych,
- dostawę oprogramowania systemu elektronicznego obiegu dokumentów,
- dostawę oprogramowania e-usług,
- dostawę oprogramowania systemowego serwerów, narzędziowego oraz baz danych,
- specjalistyczne usługi informatyczne i internetowe w zakresie: wdrożenia oprogramowania, przygotowania pracowników urzędu oraz jednostek organizacyjnych, do użytkowania systemu informatycznego, usługi internetowe związane z wdrażanym oprogramowaniem.
Elektroniczny obieg dokumentów to autorskie rozwiązanie firmy LTC Sp. z o.o. z Łodzi, pracujące w oknie przeglądarki internetowej wewnątrz i na zewnątrz urzędu. W ramach projektu dostarczono licencję dla 80 użytkowników – pracowników urzędu oraz jednostek podległych.
Szkolenia dla przyszłych użytkowników systemu obejmowało spotkania seminaryjne, indywidualne szkolenia stanowiskowe oraz nowatorski system e-learning, który pozwala na samodzielną naukę z wykorzystaniem komputera, w dowolnej wybranej przez użytkownika porze.
Łączna wartość zamówienia to kwota 581 025,00 złotych brutto.